Płynne animacje mapy i optymalizacja wydajności w Figmie
Projektowanie interaktywnej mapy wiązało się z wyzwaniem stworzenia płynnych animacji zbliżania się do kontynentów i krajów, co znacząco poprawiało User Experience.
Realizacja tak złożonych i płynnych animacji była wyzwaniem dla narzędzi prototypowania. Figma, choć potężna, miała trudności z płynnym renderowaniem tych zaawansowanych animacji. Musiałem więc stworzyć uproszczoną makietę dla programisty, która jasno wizualizowała zamierzony efekt, aby wiedział, jaki efekt animacji chcę osiągnąć w finalnej aplikacji. To podkreśla moje doświadczenie w komunikacji z zespołem deweloperskim i tłumaczeniu złożonych koncepcji na język techniczny.
Osiągnięte wyniki i sukces projektu
Aplikacja dla Muzeum Narodowego w Poznaniu stała się kluczowym narzędziem do udostępniania bogatej kolekcji eksponatów, które wcześniej znajdowały się w magazynach.
Dzięki intuicyjnemu UX/UI Designowi, innowacyjnej integracji z fizyczną mapą ścienną oraz płynnym animacjom, zwiedzający mogą w angażujący sposób odkrywać etnograficzne perełki. Aplikacja jest chwalona za swoją intuicyjność i estetykę, co przekłada się na pozytywne doświadczenia i satysfakcję użytkowników w różnym wieku.